Akredituota Erasmus institucija

Erasmus logo

2023 m. sausio 23 d. mokyklai suteikta Erasmus akreditacija.

Untitled

Džiaugiamės, kad nuoseklus mūsų komandinis darbas vykdant tarptautinius Comenius ir Erasmus+ projektus nuo 2000-ųjų metų įgalino kokybiškai parengti Erasmus planą ir akreditacijos paraišką, kuri buvo įvertinta ir patvirtinta.

Akreditacija suteikiama visam programos etapui (2023–2027 m.).

„Erasmus“ akreditacija patvirtina, jog organizacija atitinka Europos Komisijos keliamus standartus, yra pajėgi organizuoti kokybiškas mobilumo mokymosi tikslais veiklas ir laikysis „Erasmus“ kokybės standartų mobilumui.

Akredituotos organizacijos gali naudotis tokiais privalumais kaip:

  • Kurti savo strategiją. „Erasmus“ akreditacija padeda organizacijai nusistatyti tikslus ir suteikia laisvę pasirinkti greitį, kuriuo norima judėti siekiant šių tikslų.
  • Gauti pastovų finansavimą. Naujai mobilumo veiklai vykdyti organizacija kasmet gauna „Erasmus+“ lėšų.
  • Augti ir mokytis. Galima išbandyti naują veiklą ar bendradarbiavimą su naujomis organizacijomis partnerėmis neteikiant naujos paraiškos.
  • Investuoti į ateitį. Stabilus finansavimas reiškia, kad galima sutelkti dėmesį į ilgalaikius tikslus. Mobilumo veikla galima padėti palaipsniui ir nuolat didinti akreditaciją gavusios organizacijos mokymo ir mokymosi kokybę.

Erasmus+ projektas nr. 2023-1-LT01-KA121-SCH-000132013
Mokinių ir mokytojų mobilumas moymosi tikslais 2023/24 m.m.

Projekto naujienos

Erasmus+ grupinis mobilumas Ispanijoje, Sevilijos IES Miguel de Cervantes mokykloje

4 mobilumas
2024 m. balandis

Balandžio 9-14 dienomis vyko Erasmus+ projekto Nr. 2023-1-LT01-KA121-SCH-000132013 grupinis mobilumas Ispanijoje Sevilijos IES Miguel de Cervantes mokykloje. Šešių dienų veikloje dalyvavo 8 mokiniai, 2 vaikinai ir 6 mergaitės, bei dvi mokytojos. Mokiniai dalyvavo drauge su partneriais pamokose, jiems buvo organizuoti pokalbiai- diskusijos darnaus bei tvaraus gyvenimo temomis. Mobilumo dalyviai susipažino su Sevilijos istoriniais objektais: Marijos Luizos parku, Ispanijos aikšte, Katedra, Alkazaro rūmais, Alfonso XIII viešbučiu dalyvaudami dviračių ture, o žygyje su baidarėmis Gvadalkivyro upe matė Aukso bokštą ( Torre del Oro), Izabelės II tiltą ir šiandieninės architektūros simbolį Navigacijos bokštą. Aplankė nuostabaus grožio Prancūzijos Šv. Liudviko bažnyčią (Iglesia de San Luis de los Franceses).

Po pamokų pažintinę veiklą tęsė su partneriais, vaikščiojo po Sevilijos istorinį centrą, aplankė ir Sevilijos grybą (Metropol porosol), grožėjosi iš jo apžvalgos aikštelės miesto panorama. O pažintį su Ispanijos kultūra vainikavo Sevilijos pavasario mugės atidarymas Sevilijos Feria de Abril). Tai šventė, kurioje, atrodo, dalyvauja visi Sevilijos ir apylinkų gyventojai. Partnerių šeimos pakvietė dalyvauti šioje šventėje ir svečius iš Lietuvos.

Ši programa padėjo dalyviams kartu su ispanų partneriais tobulinti anglų kalbos žinias, ugdyti pasitikėjimą savimi ir socialinę bei tarpkultūrinę kompetenciją, tobulinti skaitmeninius įgūdžius ir gerą tvarią praktiką, kad išsaugotume mūsų planetą. Bendradarbiavimą vainikavo bendras sieninės tapybos darbas ,,Erasmus“ , kuris simbolizuos gražią dviejų šalių mokinių draugystę.

Prieš kelionę namo projekto dalyviai aplankė dar vieną Ispanijos miestą - Malagą. Čia matė romėnų teatrą ir Alkazabos tvirtovę, didingą Katedrą, o Pikaso muziejuje, įkurtame XVI a. rūmuose, apžiūrėjo įžymiojo dailininko paveikslus.

Į Lietuvą Erasmus+ projekto dalyviai grįžo kupini įspūdžių ir naujos patirties, o gegužės mėnesį laukiame svečių: pas mus atvyks 8 ispanų mokiniai ir du jų mokytojai.

ERASMUS+ KA1. Darbo stebėjimo mobilumo projektas Italijoje

3 mobilumas
2024 m. kovas

Erasmus+ darbo stebėjimo mobilume SCUOLA SECONDARIA DI I GRADO"BONITO.COSENZA' Castellemare, Italija, 2024 03 12- 2024 03 15 dalyvavo VDU klasikinio ugdymo mokyklos bendra komanda: direktoriaus pavaduotojos ugdymui Auksė Urbonienė, Jurgita Sūnelaitienė, Ramunė Šmitienė ir anglų kalbos mokytoja Greta Jonaitienė. Mobilumo tikslas tobulinti darbuotojų kompetencijas plėtojant daugialypę kultūrą, gerbiant mokinių socialinį, kultūrinį, kalbinį ir etinį tapatumą. Darbo stebėjimas buvo nukreiptas į įvairiapusiškesnį ugdymo idėjų supratimą stebint praktines veiklas kitos šalies mokykloje, ypatingą dėmesį kreipiant į ugdymo organizavimą, inovatyvumą, darnaus vystymosi idėjų integravimą į ugdymo/si procesą. Vizito metu mokytojos stebėjo, kaip užsienio kolegos dirba daugiakultūrinėje erdvėje, kaip išnaudoja vietos aplinką ir taiko įvairias ugdymo priemones bei metodus mokydami, organizuodami ugdymą, įtraukdami bendruomenę, skatindami išsaugoti tvarią aplinką. Be to, užmezgė ryšius tolimesniam tarptautiniam bendravimui ir bendradarbiavimui.

Mokyklų atstovai pristatė savo mokyklas, vykdomas mokymo programas, taikomus ugdymo metodus. Mokytojos stebėjo praktiškai taikomus metodus mokant specialiųjų poreikių turinčius mokinius, domėjosi, kaip jiems yra pritaikytos praktinio mokymo vietos, kaip jiems sekasi integruotis į visuomenę. Stebint kasdieninį mokyklos bendruomenės gyvenimą, įžvelgta tiek panašumų, tiek skirtumų - pamokų trukmė ilgesnė nei mūsų – po 60 min. , mokykloje mokiniai nevalgo, atsineša pietus arba eina namo per pietų pertrauką. Po pamokų, kaip ir pas mus, vyksta neformaliojo ugdymo užsiėmimai.

Ugdymo turinys susietas su mokinių patirtimi ir poreikiais. Daug dėmesio skiriama praktiniam žinių bei gebėjimų pritaikymui ir praktinei veiklai, tvarumo ugdymui. Mokykla turi lauko klasę, mokyklos daržą.

Darbo stebėjimo metu dalyvės taip pat patobulino ir bendrąsias kompetencijas: bendravimo ir bendradarbiavimo, komunikacijos, nes teko bendrauti su įvairiais specialistais, mokytojais, dirbti komandoje, bendrauti užsienio kalba.

Projekto dalyviams buvo sudaryta programa – gimtosios ir užsienio kalbų, meno pamokų stebėjimas mokykloje bei edukacinės ekskursijos į Castellammare di Stabia romėnų vilą, kurioje drauge su mokiniais tyrinėjo senovės romėnų freskas ir mozaikas, panašias į tas, kurios yra Pompėjoje, ir Castellammare di Stabia Švč. Mergelės Marijos katedrą (16 a.) bei senamiestį. Be to, mokytojos aplankė Pompėją, Neapolį, Sorento.

Erasmus+ mobilumo projektas 2023-1-LT01-KA121-SCH-000132013
Darbo stebėjimas
SCUOLA SECOND ARIA DI I GRADO"BONITO.COSENZA' Castellemare di Stabia

ERASMUS+ KA1 mokytojų profesinio tobulėjimo kursai ,,Klasės durys atvertos pasauliui – mokymasis už klasės ribų“

2 mobilumas
2024 m. vasaris

Mokyklos administracijos komanda vasario 12 – 22 d. dalyvavo ERASMUS+ KA1 mokytojų profesinio tobulėjimo kursuose Prancūzijoje, Gvadelupėje, ,,Klasės durys atvertos pasauliui – mokymasis už klasės ribų“. Pagrindinės kursuose nagrinėtos problemos:

• kodėl globalizacija stiprina įtrauktį, išryškina tautinį ir kultūrinį tapatumą,
• kaip integruoti tarptautiškumo ugdymą į mokomuosius dalykus.

Kursuose labai daug dėmesio skirta aplinkos poveikiui - kad mokinys jaustųsi emociškai gerai, aplinka turi būti sukurta taip, kad pagerintų mokymąsi ir patirtį.

Daugelis mokytojų susiduria su tarptautiškumo ir nacionalinės tapatybės pusiausvyros dilema, ypač vienos tautos šalyse, kaip kad mūsų. Šiuose kursuose buvo aptarta, kaip mokymo programos internacionalizavimas sustiprina tautinį identitetą. Mokydamiesi apie unikalius savo ir kitų kultūrų bruožus, mokiniai geriau supranta savą tautinę tapatybę, kartu ugdo tolerancijos ir priėmimo jausmus. Kursuose ,,Klasės durys atvertos pasauliui – mokymasis už klasės ribų“ komanda įgijo šias kompetencijas: geresnė valdymo ir personalo kompetencija, novatoriški mokymo metodai ar priemonės, Europos dimensija integruota į mokymo programas, patobulintos kalbos žinios, modernizuota mokymo programa, mokymo ir mokymosi organizavimas ES lygmeniu, sustiprintas bendradarbiavimas su partneriais iš kitų šalių; geresnė tarptautinės veiklos rengimo, įgyvendinimo, stebėsenos ir tolesnių veiksmų kokybė.

Mokymasis vyko per patirtį, netradicinėse aplinkose, todėl emocijos padėjo išplėtoti praktinį pritaikomumą. Taiklios įžvalgos praplėtė suvokimą apie tarptautiškumo strategijos svarbą mokyklos kontekste. Konkretūs patarimai papildė teorinę medžiagą, kurią bus galima pritaikyti organizuojant ugdymo procesą ir projektines veiklas. Komanda gavo daug pavyzdžių, kaip galima įtraukti įvairių dalykų mokymą ir ugdyti komunikavimo, pažinimo, pilietiškumo, kultūrinę, skaitmeninę, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos bei kūrybiškumo kompetencijas netradicinėje aplinkoje.

Erasmus+ projektas nr. 2023-1-LT01-KA121-SCH-000132013
Mokinių ir mokytojų mobilumas moymosi tikslais 2023/24 m.m.
2 mobilumas

ERASMUS+: Mokytojų stažuotė Sicilijoje

1 mobilumas
2023 m. spalis

Spalio 28 - lapkričio 4 dienomis mokytojos Eglė Vanskevičiūte ir Indrė Lekauskienė dalyvavo Erasmus+ kursuose "Innovative teaching methods" saulėtoje Sicilijoje, Palerme. Visą savaitę mokytojos turėjo galimybę pažinti Sicilijos kultūrą, bendrauti su įvairių valstybių mokytojais, bet ir atliko įvairias kūrybines ir praktines veiklas, mokėsi, kaip tinkamai taikyti ICT technologijas, efektyviau organizuoti darbą grupėse, aiškinosi, kokios veiklos galimos neformalioje aplinkoje. Įgijusios naujų žinių ir įkvėpimo, mokytojos nekantrauja viską išbandyti su mokiniais.

Džiaugiamės sulaukę iš organizatorių puikių mūsų mokytojų įvertinimų ir noro bendradarbiauti. Puiku, kad galime semtis įvairių šalių mokymo(si) patirties ir išbandyti praktinius užsiėmimus, dalintis gerąja savo pačių patirtimi, ieškoti to, kas geriausia mūsų mokiniams ir bendruomenei.

Erasmus+ projektas nr. 2023-1-LT01-KA121-SCH-000132013
Mokinių ir mokytojų mobilumas moymosi tikslais 2023/24 m.m.
1 mobilumas

Atnaujinta: 2024-04-18