Erasmus+ KA201 projektas CIRCLE LAB

Circle lab logo landscape

Projektu siekiama kelti mokytojų kvalifikaciją, parengti mokytojų rengimo kursus ir mokymo priemones žiedinės ekonomikos tema, daugiausiai dėmesio skiriant tvariajai chemijai; platforma visų pirma pasiūlys keletą skaitmeninių priemonių, pvz., vaizdo įrašų, žaidimų, interaktyvių vadovų, skirtų mokyklosbendruomenės (mokinių, mokytojų, šeimų) ugdymui, siekiant didinti mokinių ir mokytojų informuotumą apie tvarumą ir žiedinę ekonomiką, remti aktyvų pilietiškumą, didinant įgūdžius ir domėjimąsi STEAM dalykais.

Projekto tikslas – sukurti virtualų mokymosi kampelį, apibrėžtą CIRCLE LAB, orientuotą į mokomosios medžiagos, vaizdo įrašų, žaidimų, interaktyvių vadovų, nuorodų, skirtų novatoriškam mokytojų mokymui chemijos mokslo ir žiedinės ekonomikos srityje, kūrimą.

Poveikis

Siekiamas poveikis vietos ir regionų lygmeniu yra tas, kad CIRCLE LAB gali tapti etalonu ugdant žiedinės chemijos įgūdžius ir pasiekti didžiausią kiekvieno partnerio tinkle dalyvaujančių asmenų ir organizacijų prisijungimą ir dalyvavimą, kad būtų galima pasiūlyti paslaugas ir paramą mokymuisi.

Nacionaliniu lygmeniu norimas poveikis yra įtraukti potencialias mokyklas ir mokytojus į žiedinės chemijos sritį, kurie gali būti daugikliais ir prisidėti prie projekto rezultatų panaudojimo.

Galiausiai Europos lygmeniu projektas skatins žiedinės chemijos principus bei jų pridėtinę vertę aplinkai, taip pat socialiniu ir ekonominiu lygmeniu.

Rezultatai

Žiedinės ekonomikos moduliai>

Šio rezultato tikslas – apibrėžti konkrečius žiedinės ekonomikos srities švietimo modulius, skirtus aukštųjų mokyklų studentams, kad jie patenkintų geresnės kokybės mokymosi medžiagos poreikį.

Mokytojų rengimo programa
Mokymo programa, skirta mokytojams / pedagogams / dėstytojams pasiūlyti keletą praktinių metodų, skirtų aukštųjų mokyklų studentams didinti informuotumą žiedinės ekonomikos klausimais, derinant techninį turinį ir motyvavimo bei moderavimo strategijas.

CIRCLE LAB internetinė aplinka
CIRLCE_LAB internetinę aplinką sudarys du pagrindiniai komponentai: MOOC ir Structured ToolKit.

Žiedinis chemijos žaidimas
Partneriai nustatys ir sukurs praktines priemones, kurias mokytojai gali naudoti mokymosi metu, pavyzdžiui, mokomąjį žaidimą, vaizdo įrašus ar interaktyvius vadovus.

Partneriai

• CICA, Pažangių mokslinių tyrimų centras, Korunjos universiteto dalis, jungia tarpdisciplinines biotechnologijų, biomedicinos, naujų medžiagų ir aplinkos tyrimų grupes ( Ispanija)

• Consorzio Scuola Comunità Impresa. CSC, mokyklos, bendruomenės ir įmonių konsorciumas (CSCI), Pjemonto regioninės vyriausybės įgaliota profesinio mokymo agentūra ( Italija)

• SC Sviluppo chimica S.p.A ( Italija)

• ECO – LOGIC, ne pelno siekianti organizacija, kurios tikslas saugoti ir tausoti aplinką, propaguoti šiuolaikines ekologines praktikas, taip pat stebėti ir propaguoti darnaus vystymosi principą tiek formalaus, tiek neformalaus ugdymo įstaigose (Šiaurės Makedonija)

• SOU ,,Orde Chopela“ , profesinio mokymo mokykla, (Šiaurės Makedonija)

• Mälardaleno universitetas (MDH), Švedijos valstybinis universitetas

• Neformalaus mokymosi klubas „MES“ nevyriausybinė organizacija (NVO) ( Lietuva)

• Vytauto Didžiojo klasikinio ugdymo mokykla ( Lietuva) / buv. Kauno Dainavos progimnazija