Knygos terapija: „Emocijų labirintai per pasakojimus“

Knygos terapija: „Emocijų labirintai per pasakojimus“

Lapkričio 6 d. lietuvių kalbos mokytoja Emilė Lenartavičiūtė kartu su VDU magistrantūros programos „Literatūros kūryba, kritika ir komunikacija“ studente Greta Buivydiene 5a ir 7b klasės mokiniams pravedė užsiėmimą „Emocijų labirintai per pasakojimus“. Šio užsiėmimo tikslas – supažindinti mokinius su biblioterapijos teikiama nauda, emocijų pažinimu per literatūrą. Pasitelkiant biblioterapiją, kaip psichologinės pagalbos metodą, skaitomas tekstas naudojamas kaip priemonė emocinei ir psichologinei mokinių sveikatai gerinti. Mokiniai buvo kviečiami gilintis į savo emocijas ir pamąstyti, ką reiškia paaukoti savo svajones dėl kito, kada jaučiamės svarbiausi ir ką galėtume padaryti dėl artimųjų. Mokiniai klausėsi skaitomo Bitės Vilimaitės apsakymo „Pelytė“, kilusias emocijas išreiškė piešdami bei diskutuodami ir dalindamiesi savo patirtimi. Užsiėmimo pabaigoje mokiniai ant lapukų užrašė, ko išmoko, buvo vaišinami arbata bei gavo dovanų – rankų darbo skirtukus, primenančius, kad knygos išties mus keičia!