Kuriame pasaką

Projekto tikslas: Plėtoti dvasines, intelektines asmens galias, ugdyti kūrybingą ir aktyvų pilietį, pilietiškumo pojūtį.

Projekto uždaviniai:
• Skatinti mokinius domėtis tautosaka, kultūros paveldu,
• ugdyti gebėjimą dirbti grupėje,
• skatinti tarpusavio supratimą,
• ugdyti toleranciją, vertybines nuostatas ir bendravimo kultūrą

Projekto koordinatorius: Kauno Šančių vidurinės mokyklos direktorius Romanas Jasulaitis.

Projekto pirmininkas: Kauno Šančių vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Kristina Pažėrienė.

Projekto nariai:
Anglų kalbos mokytoja metodininkė Jurgita Sūnelaitienė,
Anglų kalbos mokytoja Ingrida Pagrandienė,
Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Nijolė Brazdžiuvienė,
Lietuvių klabos mokytoja ekspertė Ramunė Šmitienė,
Biologijos mokytoja metodininkė Danutė Masionienė,
Muzikos mokytoja metodininkė Alina Breivienė,
Informatikos mokytoja metodininkė Ilona Gričialauskaitė,
Mokyklos Prezidentė Kristina Plečkaitytė.

Projekto dalyviai: Kauno Šančių vidurinės mokyklos mokinių tarybos nariai ir 5 klasių mokiniai, Kauno M.Valančiaus pradinės ir Kauno „Šilo“ pradinės mokyklų ketvirtų klasių mokiniai, Kauno raj. Rokų pradinės mokyklos mokiniai.

Projektinio darbo organizavimas:
2010-01-14
Kauno Šančių vidurinės mokyklos mokinių tarybos nariai pristatys pateiktis apie pasakas ir su Kauno 1-osios pradinės mokyklos ketvirtokais grupėse pagal raktinius žodžius jas kurs.
2010-01-19
Kauno Šančių vidurinės mokyklos mokinių tarybos nariai pristatys pateiktis apie pasakas ir su Kauno „Šilo“ pradinės mokyklos ketvirtokais grupėse pagal raktinius žodžius jas kurs.
2010-01-20
Kauno Šančių vidurinės mokyklos mokinių tarybos nariai pristatys pateiktis apie pasakas ir su Kauno raj. Rokų pradinės mokyklos mokiniais grupėse pagal raktinius žodžius jas kurs.
2010-01-25
Kauno Šančių vidurinės mokyklos mokinių tarybos nariai pristatys pateiktis apie pasakas ir su 5-ų klasių mokiniais grupėse pagal raktinius žodžius jas kurs.
Nuo 2010-01-26 iki 2010-02-05
Kauno Šančių vidurinės mokyklos mokinių tarybos nariai sukurtas pasakas surinks kompiuteriu, atspausdins ir paruoš leidinį.

Rezultatai. Mokiniai teigiamai save vertina, kūrybingai atlieka užduotis, palaiko gerus santykius su aplinkiniais, sugeba spręsti iškilusias problemas (su mokytojo pagalba) grupėje. Grupėje sukurta pasaka stiprina mokinio pasitikėjimo savimi pojūtį.

Vertinimas ir skatinimas. Mokiniai turėjo galimybę įsivertinti savo kūrybingumą lyginant darbus tarpusavyje. Mokiniams įteikti pakvietimai į Kauno Šančių vidurinės mokyklos gimtadienio šventę.

Atnaujinta: 2015-02-10