Tarpdalykinė teminė integracija „Pasaulis“. Antika. 5 klasė

Tarpdalykinė teminė integracija „Pasaulis“. Antika. 5 klasė

5b klasės mokiniai anglų kalbos pamokoje (mokytoja Lina Kranauskienė) žiūrėjo filmuką „Easter traditions in Great Britain”, atsakė į pateiktus klausimus ir lygino Lietuvos bei Anglijos Velykų tradicijas. Kartu su mokytoja nusprendė, kad panašumų daugiau negu skirtumų.

5a klasės mokiniai matematikos pamokoje (mokytoja Nijolė Čimielienė) keliavo į magiškų skaičių ( 3, 6, 7, 9, 12, 13 ) pasaulį ir susipažino su nuo seno pripažįstama simboline skaičių reikšme ir galia. Pateikė skaičių, kurie dažniausiai sutinkami lietuvių liaudies tautosakoje, pavyzdžių. Pamokos pabaigoje visi pritarė didiesiems mąstytojams– Aristoteliui, Pitagorui ir Platonui, kurie manė, kad skaičiai gali padėti pasaulyje sukurti harmoniją, tereikia žinoti, kaip tinkamai jais pasinaudoti, išmokti jų teikiamas pamokas. 5b klasės mokiniai (mokytoja Violeta Kilinienė) virtualiai keliavo į Romą, diskutavo, kokiomis transporto priemonėmis galima buvo keliauti senovėje ir šiais laikais. Mokiniai skaičiavo ir lygino kelionės kainą, laiką, greitį automobiliu ir skrendant lėktuvu. Mokytoja pristatė 10 lankytinų vietų Romos mieste, penktokai diskutavo, kokias lankytinas vietas parodytų į Kauną atvykstantiems svečiams.

5a klasės mokiniai lietuvių kalbos pamokose (mokytoja Auksė Urbonienė) gyveno sakinio pasaulyje: piešė sakinio dalių pasaulį, patys tapo sakinio dalimi ir ieškojo draugų tapdami vientisu sakiniu, o literatūros pamokose toliau tyrinėjo pasakų pasaulį, aptarė jo taisykles, pasikartojančius maginius skaičius, argumentuodami diskutavo, kokios pasakos pasaulyje norėtų atsidurti ir kokiu veikėju tapti.

Gamtos pamokose (mokytoja Vilija Domatienė) 5 klasių mokiniai pristatė 1-3 pasirinktų mokslininkų pasiekimus ir jų svarbą biologijai. Remdamiesi savo pasirinkta Ezopo pasakėčia nurodė ir paaiškino pasakojimo moralą.

5b klasės mokiniai fizinio ugdymo pamokoje (mokytoja Vida Jurkevičienė) aptarė Olimpinių žaidynių prasmę, pagal kokius kriterijus ir kaip skirstomos olimpinės žaidynės. Kiekvienas išskyrė, kokia sporto šaka jiems yra įdomiausia, gražiausia ir sudėtingiausia. 5c klasės mokiniai (mokytoja Sandra Čižauskienė) diskutavo apie Olimpinių žaidynių prasmę, kokie populiariausi žaidimai, pateikė pavyzdžių ir palygino, kuo jie panašūs ir kuo skiriasi. Atlikdami estafetes ir žaisdami judriuosius žaidimus vaikai įvertino, kad tik garbingai kovojant galima siekti pergalės. 5a klasės mokiniai (mokytojas Žydrūnas Žvinklis) domėjosi Antikos laikų sportu — antikos žaidynės, senovės graikų ir romėnų meno bei sporto šventės, periodiškai rengiamos dievų, žymių piliečių garbei, įvairių valstybinių įvykių proga.

Muzikos pamokoje (mokytoja Giedrė Gapšytė) 5 klasių mokiniai pristatė projektinius darbus apie įvairių pasaulio tautų muziką. Klausėsi muzikinių pavyzdžių, susipažino su tradiciniais pasaulio tautų muzikos instrumentais, dainavo įvairių tautų dainas.

Penktokams technologijų pamokoje mokytojas Valentinas Ivanauskas priminė, koks mūsų pasaulis yra įdomus ir nuostabus. Jame gyvena daug įvairių tautybių žmonių, jie kalba skirtingomis kalbomis, skiriasi jų odos spalva. Tai yra mūsų nuostabus pasaulis, kurį reikia saugoti.